به فروشگاه همراه برتر خوش آمدید

هولدر سیلیکونی شماره دار
کد محصول: 6353

  • سیلیکونی
  • محافظ ضد لغزش
  • بدون نیاز به چسب یا آهنربا
  • قابل شستشو
وضعیت: موجود
110,000تومان69,000تومان
اختیارات موجود:
طرح:

استفاده از موبایل امروزه امری حیاتی و ضروری است که در هر لحظه و هر مکان بسیار کاربری و مفید است. بنابراین بهتر است برای استفاده بهینه و مناسب از موبایل بهتر است جایگاه درست و استانداردی داشته باشد. محصول نگهدارنده موبایل یکی از بهترین انتخاب ها برای نگهداری موبایل در ماشین ، روی میز ، حین آشپزی ، شرکت در کلاس ها و... می باشد که استفاده از موبایل در زمان هایی که مشغول باشید بسیار راحت می کند.

این نگهدارنده ویژه موبایل از جنس بسیار منعطف و مقاوم سیلیکونی می باشد که به هر سطحی می چسبد و قابلیت نگهداری از چندین موبایل را دارد. همچنین 6ردیف برچسب های سیلیکونی از اعداد نیز وجود دارد که میتوانید شماره موبایل خود را روی این قاب بچسبانید. شیار های نگهدارنده ای در این محصول قرار دارد که هنگام فیلم دیدن به کمک شما می آید. قابلیت نگهداری افقی دو موبایل درون این شیار بسیار کاربری و محبوب است. به راحتی فیلم تماشا کنید یا در ماشین و حین رانندگی موبایل خود را در دسترس قرار دهید و از استفاده از آن لذت ببرید. . یکی دیگر از ویژگی های کاربردی این نگهدارنده ، داشتن قابلیت شستشو می باشد همچنین آب به درون آن غیر قابل نفوذ است.

می توانید کلید، عینک آفتابی، تلفن همراه، سیگار، سکه و سایر لوازم خود را در آن قرار دهید تا از لیز خوردن آنها در هنگام رانندگی جلوگیری کنید.
بدون نیاز به چسب یا آهنربا 


 

مشخصات فنی
ابعاد 1.5*20*11 سانتی متر
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×