به فروشگاه همراه برتر خوش آمدید

پرده توری مگنتیک
کد محصول: 2380


ضمانت اصالتتضمین قیمت

ضمانت بازگشتتحویل فوری

وضعیت: ناموجود
ناموجود

پرده توری مگنتیک کد 2380 محصولی است که با هدف رفت و آمد راحت تر برای ورود و خروج درب های توری دار شده به جهت جلوگیری از ورود حشرات موذی و ورود و خروج هوای تازه طراحی و ساخته شده است. پرده توری مگنتیک به راحتی بر روی انواع چهارچوب های مختلف قابل نصب است که نصب آن نیز ساده است و نیازی به پیچ و میخ و چکش و دریل و سوراخ کاری نیست.

این پرده مغناطیسی به شکلی طراحی شده است که به راحتی باز می شود و رفت و آمد را آسان نموده است همچنین بلافاصله پس از عبور توسط 12 عدد مگنت 17 سانتی متری و 12 عدد مگنت 6 سانتی متری سریعا بسته می گردد. با پرده توری مگنتیک دیگر نگران ورود حشرات موذی به اتاق های خود نباشید و از هوای تازه بیرون استفاده کنید، تنها در یک ثانیه، بطور خودکار بسته می شود! بدون اینکه نیاز باشد با دست خود آن را ببندید، یعنی دقیقا مشکلی که در توری های فلزی کشویی وجود دارد که معمولا هم به سختی باز و بسته می شوند.

از ویژگی های آن میتوان به؛ عبور و مرور آسان بدون نیاز به دست، قابل نصب بر روی چهار چوب در و پنجره، نصب آسان بدون نیاز به ابزار توسط پونز بدون آسیب رساندن به چارچوب در، ورود و خروج هوای تازه به داخل اتاق، طراحی مدرن و زیبا، شبکه توری ریز و ممانعت از ورود حشرات بسیار ریز اشاره کرد.

مشخصات کلی
ابعاد 210X90 سانتی متر
جنس پلی استر
سایر توضیحات 12 عدد مگنت 17 سانتي متر
داراي مگنت براي بسته شدن پرده هنگام ورود وخروج
نصب آسان بدون آسیب به چهارچوب
طراحی مدرن و زیبا
آریسام Arisam
اورمزد Ourmazd
اپل Apple
براون Braun
جی بی ال JBL
دومان Duman
دیزنی Disney
سامسونگ Samsung
شیائومی Xiaomi
فیلیپس Philips
لانگسدوم Langsdom
مرسه Merce
هوم یو Homio
پاشاباغچه Pasabahce
پرو جیمی pro Gemei
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×